معرفی کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 در علوم کامپیوتر بهترین راه یادگیری تمرین است  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران . بنابراین، آنها را برای دوره های برنامه نویسی مناسب مانند دوره هایی که ما ارائه می دهیم ثبت نام کنید. آنها دنیای برنامه نویسی را کشف می کنند، یاد می گیرند که بازی های کوچک را در اسکرچ کدنویسی کنند و/یا رباتیک انجام دهند.

 

 

 

«کودکان در پاریس در تعطیلات مدرسه چه باید بکنند؟ »

 

 

اگر می‌خواهید فرزندتان در حین سرگرمی یاد بگیرد، اوکلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران  را در یک دوره آموزشی Fun Tech Adventures ثبت نام کنید. آنها می توانند یاد بگیرند که بازی های کوچک خود را روی اسکرچ برنامه ریزی کنند، یا یک ربات لگو یا آردوینو بسازند و کنترل کنند.

 

 

 

«چرا به فرزندان خود برنامه نویسی یاد دهید؟ »

 

 

در عصر دیجیتال، دانستن چگونگی تسلط بر ابزارهای  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران دیجیتال برای درک آنها و استفاده از آنها به نفع خود ضروری است. Fun Tech Adventures آشنایی کودکان با این موضوع را از 7 سالگی ضروری می داند. هرچه زودتر بچه ها یاد بگیرند که به این ابزارها مسلط شوند، بهتر است!

 

 

 

کجا می توانم فرزندم را برای یادگیری برنامه نویسی ثبت نام کنم؟ »

 

 

Fun Tech Adventures دوره های برنامه نویسی مقدماتی  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران را برای کودکان 7 تا 14 ساله ارائه می دهد. ما دوره های برنامه نویسی، رباتیک و الکترونیک را در قلب پاریس (منطقه هفتم) در تمام تعطیلات مدرسه ارائه می دهیم. این دوره ها در قالب کارآموزی، کارگاه «تخصصی» وجود دارد و ما در مدارس ابتدایی فعالیت می کنیم.

 

 

 

بهترین ابزار برای آموزش کدنویسی به کودکان چیست؟ »

 

 

برنامه نویسی بلاک با ابزار Scratch یکی از بهترین کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران  راه ها برای آموزش کدنویسی به کودکان است. این برنامه که توسط MIT توسعه داده شده است، با این هدف طراحی شده است: کودکان یاد می گیرند که بازی های کوچک را با کشیدن و رها کردن بلوک ها یکی پس از دیگری برای تشکیل یک برنامه، کدنویسی کنند. Fun Tech Adventures دوره های Scratch را ارائه می دهد زیرا سرگرم کننده، شهودی و آموزشی است.

 

 

 

 

 

> سوالات در مورد دوره های کودک

 

 

«در هر دوره چند کودک وجود دارد؟ »

 

 

در هر دوره 8 کودک و یک رهبر وجود دارد. ب کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران ا کاهش تعداد دانش آموزان، مجری می تواند دانش آموزان را به صورت جداگانه تحت نظر داشته باشد تا هر یک از آنها با سرعت خود پیشرفت کنند.

 

 

 

«آیا فرزند من می تواند صبح و بعدازظهر برای تمرین ثبت نام کند؟ »

 

 

ثبت نام فرزندتان در یک دوره صبح و بعدازظهر کاملاً امکان پذیر است، زیرا ما فعالیت های مختلفی را ارائه می دهیم (به عنوان مثال صبح، رباتیک در بعد از ظهر). چندین نفر از دانش آموزان ما قبلاً این کار را انجام داده اند.

 

 

 

«آیا فرزند من می تواند برای دوره ای که قبلاً گذرانده است دوباره ثبت نام کند؟ »

 

 

بله، کودکی که قبلا دوره کارآموزی را گذرانده باشد می تواند مجدداً در همان فعالیت ثبت نام کند. هر کودک در پایان دوره یک جزوه مهارت ها را ترک می کند که سطح آنها را مشخص می کند. به این ترتیب، مجریان سطح خود را می شناسند و بر اساس آن محتوا را تطبیق می دهند. در غیر این صورت، ما 4 نوع فعالیت (Scratch، LegoMindstorms، Arduino و Minecraft/Python) ارائه می دهیم تا کودک در صورت تمایل بتواند فعالیت های دیگر را نیز کشف کند.

 

 

 

«آیا این دوره‌ها فقط مربوط به کودکان است یا نوجوانان؟ »

 

 

دوره ها و کارگاه های دیگر مربوط به کودکان و ن کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران وجوانان است. ما دوره های برنامه نویسی و رباتیک را برای تمام سنین بین 7 تا 14 سال ارائه می دهیم. برخی از دوره‌ها برای نوجوانان مناسب‌تر هستند، مانند دوره Minecraft/Python که نزدیک‌ترین دوره به دنیای آنهاست. فراتر از آن، سایر فعالیت ها به همان اندازه برای جوانان و نوجوانان مناسب است، زیرا کاری برای همه سطوح وجود دارد.

 

 

 

«آیا زبان اسکرچ برای نوجوانان مناسب است؟ »

 

 

بله، Scratch به شما امکان می دهد بازی های ساده ای برای کودکان خردسال بسازید اما محدودیتی در سختی ندارد! برنامه های بسیار پیچیده در اسکرچ کدگذاری می شوند و معلمان ریاضی از آن برای آموزش مفاهیم خاصی به کلاس های راهنمایی استفاده می کنند. مفاهیم abscissa/ordinate، متغیرها، Children's programming class in Tehran محاسبات آریتمی بخشی از این هستند.

 

 

 





:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: